Socialiniuose tinkluose yra galybė įvairių informacijos pateikimo formatų, tačiau pats veiksmingiausias – storyttellingas (liet. istorijų pasakojimas).
Kodėl? Nes žmonės neperka produktų, jie perka emocijas.
Storytellingas – stiprus emocijų sukėlimo įrankis. Istorijos turi aiškų siužetą, kurio dėka žmogaus galvoje atsiranda labai aiškūs paveikslai. Vartotojai lengvai įsijaučia į istorijos herojų vaidmenis, atpažįsta jose save ir kartu išgyvena visas emocijas.
Norite įtraukti į savo komunikaciją galingą pardavimų įrankį – storytellingą?
Tuomet kviečiame į mokymus!
Mokymų metu:
Susipažinsite lengvai pritaikomą bet kokiai sričiai istorijų rašymo struktūrą;
Išmoksite generuoti idėjas istorijoms per kelias minutes;
Gausite tipsus, kurie privers skaityti/klausyti Jūsų istorijas iki galo;
Sužinosite kaip įdomiai pasakoti net apie pačius nuobodžiausius dalykus;
Parašysite vieną parduodančią istoriją, kurią galėsite paskelbti savo soc. tinkluose norimu formatu;
Mokymų lektorė turinio kūrėja Evelina Krupenič.
Jau beveik 9 metus didžiausia Evelinos stiprybė ir arkliukas yra tekstai. Užkabinti vartotojo dėmesį tekstu ir jį išlaikyti iki pat galo yra gerokai sudėtingesnė užduotis, negu padaryti tai trumpo video pagalba.
Kai populiarumą įgavo Reelsai ir TikTokai, Evelina nepasimetė, o adaptavo savo parduodančių tekstų rašymo žinias naujam turinio formatui. Juk jei ji sugebėjo priversti vartotojus skaityti iki galo „long read”, tai padaryti tą patį per 1 minutės video – juokų darbas.
Savo TikToke Evelina turi video, kurie surinkdavo dešimtį tūkstančių peržiūrų bei sulaukdavo nemažo įsitraukimo. Kokia sėkmės paslaptis? Gerai apgalvoti scenarijai.