Jokia naujiena, kad trumpi video (Reels ir TikTok) šiuo metu yra ant bangos. Vartotojus šis turinio formatas sužavėjo savo dideliu organišku matomumu ir galimybėmis augti be jokių piniginių investicijų į reklamą. Tačiau, ar viskas taip paprasta, kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio?

Žmonės neriasi iš kailio, siekdami sukurti kuo įmantresnį Reels ar TikTok’ą, leidžia po 3-4 valandas  prie kiekvieno montavimo, sudedant į video visus įmanomus efektus, o rezultatas – 300 peržiūrų… O paslaptis tame, kad  „išlaižytas” paveikslėlis bei efektai neturi jokios vertės, jei pats turinio scenarijus nekabina, nežavi, neverčia aikčioti, dalintis bei žiūrėti vėl ir vėl.

Mokymų metu:

Suprasite esminį TikTok video ir Reels skirtumą;

Susipažinsite su struktūra, kurios dėka gebėsite užkabinti auditorijos dėmesį per 3 sekundes ir išlaikyti jį iki pabaigos;

Gausite techniką, padėsiančias maksimaliai įtraukti auditoriją;

Sužinosite parduodančių istorijų pagrindus;

Paruošite 2 scenarijus savo nišai, kuriuos iškart po mokymų galėsite įgyvendinti.

Mokymų lektorė turinio kūrėja Evelina Krupenič.

Jau beveik 9 metus didžiausia Evelinos stiprybė ir arkliukas yra tekstai. Užkabinti vartotojo dėmesį tekstu ir jį išlaikyti iki pat galo yra gerokai sudėtingesnė užduotis, negu padaryti tai trumpo video pagalba.

Kai populiarumą įgavo Reelsai ir TikTokai, Evelina nepasimetė, o adaptavo savo parduodančių tekstų rašymo žinias naujam turinio formatui. Juk jei ji sugebėjo priversti vartotojus skaityti iki galo „long read”, tai padaryti tą patį per 1 minutės video – juokų darbas.

Savo TikToke Evelina turi video, kurie surinkdavo dešimtį tūkstančių peržiūrų bei sulaukdavo nemažo įsitraukimo. Kokia sėkmės paslaptis? Gerai apgalvoti scenarijai.

Susitinkame online

gegužės 27 d. 19 val.

(negalinčių dalyvauti online lauks įrašas)

Tavo ateitis bus tokia, kokią pati susikursi!
Atėjo laikas imtis veiksmų!
7,00 45,00
Pirkinių krepšelis
Prisijungti

No account yet?

Parduotuvė
0 items Krepšelis
Paskyra